سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی منابع آزمون نمونه دولتی نهم 97 دوره متوسطه اول

آیا از بهترین منابع آزمون نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در سال 97 اطلاع دارید؟

به دلیل حساس بودن پایه نهم و آمادگی داوطلبان برای کنکور اکثر والدین تمایل به تحصیل فرزندا در بهترین مدارس دارند. مدارس نمونه دولتی در کنار مدارس تیزهوشان جز مدارسی هستند که به دلیل سطح کیفی و هزینه مناسب همواره متقاضیان زیادی برای ثبت نام در این مدارس به رقابت می پردازند.

اما آنچه که در اولین قدم برای داوطلبان اهمیت دارد اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی نهم و اطلاع از تعداد سوالات هر درس و آگاهی از ضرایب آن می باشد.

والدینی که موفق به ثبت نام فرزندانشان در مدارس نمونه دولتی شده اند برای قبولی در آزمون این مدارس باید تدابیری را بیاندیشند اولین موضوع بعد از ثبت نام آگاهی از تعداد سوالات و ضرایب آزمون نمونه دولتی می باشد، بسیای از دانش آموزان علاوه بر کتاب های درسی برای قبولی در این آزمون نیازمند استفاده از منابع غیر درسی و نمونه سوالات سال قبل می باشند بنابراین برای آگاهی از بهترین منابع برای قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم 97 و اعزام معلم به به منزل با هزینه مناسب می توانید با سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی در ارتباط بوده و سوالات خود را از مشاوران سامانه بپرسید.

سایت ثبت نام نمونه دولتی  کلیه استان ها

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 97

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی منابع آزمون نمونه دولتی نهم 97 دوره متوسطه اول

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی نهم 97

سوالات آزمون نمونه دولتی راهنمایی در سطح شناخت به بالا طراحی شده است تا دانش آموزی که مفهوم سوال را در می یابد، بتواند جواب درست را بدهد. منابع سوالات آزمونها فقط از محتوای کتابهای درسی می باشد، بنابراین سوالات و منابع آزمون نمونه دولتی نهم از کتب درسی دوره اول متوسطه  می باشد. مدت زمان پاسخگویی برای  آزمون، 120 دقیقه است، 100 سوال برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی درنظر گرفته شده که به صورت تستی نیز طراحی شده اند.

برای دانش آموزانی که می خواهند بدانند سوالات به چه صورت است، محتوای سوالات آزمون ورودی دوره متوسطه اول آزمون مدارس نمونه دولتی 100 درصد از محتوای کتابهای درسی پایه نهم خواهد بود و دارا بودن معدل خیلی خوب و یا حداقل یک درس خوب و بقیه دروس خیلی خوب برای دانش آموزان ضروری است، اما برای ورود به مدارس نمونه دولتی به میزان 20 درصد معدل پایه های نهم  و دوم راهنمایی در نمره آزمون موثر خواهد بود.

 

منابع آزمون نمونه دولتی نهم (دوره دوم متوسطه) 97

سوالات آزمون ورودی به دوره دوم متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی، به شیوه چهار گزینه ای ( فقط با یک پاسخ درست) در سطح محتوای کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شوند. سوالات درس تعلیمات دینی و قرآن، از محتوای مشترک تدریس به گونه ای طراحی شود که تمامی داوطلبان اهل تشیع و اهل تسنن قادر به پاسخگویی سوالات باشند. داوطلبان اقلیت های دینی( مسیحیان ،کلیمیان و زرتشتیان)، به جای پاسخ به سوالات درس پیام های آسمان، به سوالات دینی ویژه ادیان خود با کد135/2 پاسخ خواهند داد. به ازای هر پاسخ صحیح، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 امتیاز منفی برای داوطلبان در نظر گرفته می شود. برای سوالات بدون پاسخ ، امتیازی در نظر گرفته نخواهد شد


منبع:.معرفی منابع آزمون نمونه دولتی نهم 97 دوره متوسطه اول