سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه 97

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی  97 – 98 در 19 اردیبهشت ماه

بنابراین آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام آزمون نظام مهندسی شده اند توجه داشته باشند، ثبت نام آزمون نظام مهندسی امسال در بهمن ماه انجام شده توجه داشته باشند، کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 97 در 19 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

در صورت عدم اطلاع از سایت دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی  و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه در اطلاعات وارد شده بر روی کارت می توانید از همین درگاه از هر کجای کشور در کمترین زمان کارت آزمون نظام مهندسی خود را دریافت و ایرادات آن را برطرف نمایید.

 

زمان دریافت کارت آزمون نظام مهندسی 97

با توجه به برگزاری آزمون نظام مهندسی در اردیبهشت ماه ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 19 اردیبهشت ماه سال 97 قبل از برگزاری آزمون نظام مهندسی منتشر خواهد شد. پرینت کارت شناسایی آزمون چند روز قبل از برگزاری آزمون امکان پذیر می باشد. آزمونها با همکاری شرکت خدمات آموزش سازمان سنجش- دانشگاههای معتبر کشور- افراد حقیقی و حقوقی با تجربه و شاغل در حرفه مهندسی ساختمان و آشنا به مقررات ملی، برگزار می شود.

داوطلبان در صورت داشتن هرگونه اعتراض به اشتباه بودن بعضی از سوالات یا دو گزینه ای بودن آنها اعتراضات را کمیته تخصصی هر رشته بررسی می کند. در صورت پذیرش اعتراض، مستقیما امتیاز آن سوال بین سوالات دیگر سرشکن می شود و در غیر این صورت اعتراض به کمیته های تجدید نظر و نهایی هر رشته احاله می شود و رای کمیته نهایی غیرقابل تغییر بوده و عینا جهت اعمال درپاسخنامه ابلاغ می شود کمیته های تجدید نظر مرکب از اساتید برجسته و حرفه ای در رشته های مربوطه هستند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 97

دریافت کارت آزمون نظام مهندسی 97- 98 بصورت اینترنی از طریق مراجعه به سایت وزارت راه و شهر سازی منتشر خواهد شد داوطلبان با در دست داشتن فرم پرینت ثبت نام خود می توانند نسبت به دریافت کارت آزمون نظام مهندسی 97 اقدام نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل دریافت از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

داوطلبان به چند روش می توانند کارت آزمون نظام مهندسی خود را دریافت نمایند. بعد از مراجعه به سایت با استفاده از نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و سال تولد و یا از طریق شماره پرونده و شماره داوطلبی که در پرینت فرم ثبت نام درج شده و یا از طریق شماره ملی می توانند اقدام به دریافت کارت آزمون نظام مهندسی خود نمایند.

در صورتی که هنگام ورود به سایت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی دچار مشکل شدید و یا به دلیل ترافیک بالای داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون نظام مهندسی از طریق ارتباط با سامانه می توانید کارت خود را دریافت نمایید.

اعتبار قبولی در آزمون‌های نظام مهندسی حداکثر بمدت 4 سال از تاریخ آزمون میباشد، بنابراین در صورت قبولی میتوانید ظرف این مدت شرایط لازم جهت دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی را فراهم نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی از طریق ارتباط باسامانه اطلاعات لازم را دریافت نماید.

اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی با کلیک بر روی لینک ابی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 
منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه 97

جهت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل