سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 97

آیا علاقمند به تحصیل و ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی هستید؟

با توجه به شرایط سخت پذیرش در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و متقاضیان زیاد برای پذیرش و تحصیل در این دانشگاه به دلیل امکانات عالی که در اختیار دانشجویان خود می گذارد و با  توجه به سوالات بسیار شما در رابه با شرایط پذیرش در این مقاله به توضیح شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی پرداخته ایم در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با تراز لازم برای قبولی در رشته های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی  با سامانه ثبت نام در ارتباط باشید و سوالات خود را از متخصصان در این زمینه بپرسید.

برخی از داوطلبان از وجود چنین دانشگاه ها و رشته هایی اطلاع ندارند و برخی دیگر هم با وجود اطلاع از دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از شرایط ثبت نام و رشته های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه اطلاع ندارند.

علاقمندان میتوانند در صورت داشتن  شرایط عمومی و اختصاصی پس از ثبت نام و انتخاب رشته، و قبولی در آزمون اختصاصی دانشگاه و طی نمودن مراحل گزینش و پذیرش نهایی در رشته های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی مشغول به تحصیل شده و از مزایای دانشجویی و استخدام در وزارت اطلاعات نیز بهره مند شوند.

برای اطلاع از رشته های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و آگاهی از نحوه انتخاب رشته در دانشگاه اطلاعات  امنیت ملی با مراجعه به مقاله و کلیک بر روی لینک آبی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 97

داوطلبان دقت داشته باشند راه ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از طریق ثبت نام در کنکور سراسری می باشد که توسط سازمان سنجش به طور هماهنگ برگزار می شود، بنابراین راه ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از طریق ثبت نام در آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور و شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی می باشد.

در صورت علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی، داوطلبان باید در ثبت نام آزمون سراسری سال 1397 به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام دانشگاه در اطلاعات و امنیت ملی 

داوطلبان برای ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی در مقطع کارشناسی باشند که در ادامه این شرایط را برای شما ذکر خواهیم کرد.

1-حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی 22 سال تمام است (متولدین 1375 به بعد)

2- داشتن صلاحیت  استخدامی برابر ضوابط گزینش وزارت اطلاعات و برخورداری از سالمت روانی و جسمی به تشخیص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات.

3-داوطلبان نباید در استخدام و متعهد به سازمان یا وزارتخانه ای باشند.

4-تدین به دین مبین اسالم،تابعیت جمهوری اسالمی ایران و داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

5-پذیرفته شدگان دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی میتوانند با سپردن تعهد، خدمت دوران سربازی را در وزارت اطلاعات طی کنند.

6-دانشجویان در طول دوره ی تحصیل، از کمک‌هزینه برخوردار میباشند و پس از فارغ التحصیلی، در وزارت اطلاعات استخدام خواهند شد.

7-تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی تماموقت، به صورت شبانه روزی خواهد بود.

8-دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی برای دانشجویان مجرد واجد شرایط، خوابگاه تهیه مینماید.

9-دانشجویان در طول مدت تحصیل ملزم به فراگیری یکی از زبانهای زنده دنیا و امور فوق برنامه میباشند و درصورتیکه پذیرفته شدگان از تحصیل انصراف دهند باید خسارت مالی ناشی از گزینش و تحصیل را پرداخت نمایند.

10-به فارغ التحصیالن دانشگاه [پس از انجام تعهدات]، دانشنامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء میگردد.


منبع:شرایط ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 97