سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه ها در سال 97 – 98

برای اطلاع از رشته های پزشکی بدو کنکور و معرفی رشته های اعلام شده بدون کنکور دانشگاه علوم پزشکی و پردیس و دیگر دانشگاه ادامه اطلاعیه را مطالعه فرمایید. و در صورت داشتن سوال با سامانه در ارتباط باشید.

 رشته های پزشکی و پیراپزشکی گروه پزشکی را تشکیل میدهند، دانشگاه هایی چون دانشگاه علوم پزشکی در مقطع کاردانی و برخی از رشته های دانشگاه تهران شعبه پردیس کیش و دانشگاه صنعتی شریف نیز اعلام آمادگی جهت پذیرش داوطلب در رشته های بدون کنکور نموده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

تراز و رتبه قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد و سراسری در سال 97-98

رتبه قبولی دانشگاه آزاد 97-98 پزشکی و پیرا پزشکی

برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه ها در سال 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

لیست  رشته پیراپزشکی بدون کنکور مقطع کاردانی 

با توجه به اینکه یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در میان داوطلبان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور استو به دلیل بازار کار و نیاز جامعه میتوان گفت اغلب داوطلبان بدنبال آگاهی از شرایط  پذیرش در رشته های پیراپزشکی و یا پیراپزشکی بدون آزمون می باشند.

رشته های پیراپزشکی بدون آزمون به طور کلی در بحث بهداشت و درمان تحت نظر و مشورت پزشکان فعالیت دارند که و اکثر دانشجویان این رشته ها پس از فارغ التحصیلی در بیمارستان ها – کلینیک ها – مراکز درمان – فیزیوتراپی و … مشغول به کار می شوند. برای آشنایی بیشتر و دقیق تر شما عزیزان با این رشته ها گروه های رشته های پیراپزشکی را ذکر می کنیم :

آزمایشگاهی، هوشبری، رادیولوژی، اتاق عمل، پرستاری و…را نام برد که داوطلبین  میتوانند برای این رشته های پیرا پزشکی به صورت بدون کنکور جذب شوند ضمن اینکه تعهداتی جهت شرکت در رشته های بدون آزمون وجود دارد که عنوان خواهیم کرد.

 

 

شرایط پذیرش در رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور و تعهدات آن 

  • مکان ثبت نام برای متقاضیان تحصیل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری حرفه ای و همچنین دکترای تخصصی وجود ندارد ولی دانش آموختگان در صورت پرداخت شهریه ی مربوطه امکان شرکت در دوره را خواهند داشت .
  •  بومی بودن ، یعنی داوطلبان نظام جدید می بایست یکی از 3 سال محل اخذ مدرک تحصیلی شان ،2 سال آخر دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی را ارائه کنند و داوطلبان نظام قدیم یکی از 3 سال آخر بیرستان و یا هنرستان را ارائه دهند.که البته امسال محل اخذ دیپلم هم به عنوان استان بومی محسوب می شود.
  • داوطلبان پس از پایان دوره تعهد خدمت امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت.
  • داوطلبان باید جهت پذیرش آمادگی لازم را برای مصاحبه بدست آورید.دلیل انتخاب رشته مورد نظر،میزان علاقه به این رشته و هدف از انتخاب شغل و…از جمله مواردیست که مورد بررسی قرار می گیرد و باید تسلط کامل را در این خصوص بدست آورید.
  • عدم دارا بودن نقص عضو و تایید شدن از نظر سلامت روحی روانی
  • پس از پایان دوره ی تحصیلی مدرک اعطا شده به داوطلبان مستقیما از دانشکده علوم پزشکی صادر خواهد شد.
  • اوطلبان پذیرفته شده باید تعهد خود را جهت پذیرفتن شرایط تعهد خدمت که 3 برابر مدت تحصیل آنها می باشد به دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهند.(البته این مشمول شهریه پردازان دوره فراگیر نمی شود).د

 

 

مراحل انجام پیش ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

با توجه به پوشش خبری ضعیف و رقابت بالای تعداد داوطلبان ورود به این رشته ها و ظرفیت محدود پذیرش شما داوطلبان گرامی میتوانید در صورت تمایل برای پذیرش و ورود به رشته های پیراپزشکی بدون آزمون از طریق ارتباط با سامانه شرایط پذیرش و لیست دانشگاه پیراپزشکی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور را دریافت نمایید.

 منبع:معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه ها در سال 97 – 98