سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور97

آیا از میزان تاثیر سهمیه بسیج در کنکور 97 و نحوه دریافت کد12 رقمی بسج فعال اطلاع دارید؟

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 97 که عضو بسیج فعال مدرسه یا منطقه خود هستند و قصد شرکت در کنکور سراسری  را دارند به دنبال اطلاع از میزان تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری 97 می باشند. 

داوطلبانی که عضور بسیج فعال باشند و به حد نصاب لازم برای استفاده از سهمیه بسیج در کنکور 97 رسیده باشند می توانند با مراجعه به پایگاه بسیج و گرفتن گواهی عضویت و امتیاز بسیج خود و درج آن در فرم ثبت نام شانس قبولی خود را در رشته انتخابی خود افزایش دهند زیرا در مواردی که شرایط پذیرش داوطلب برای دو متقاضی یکسان باشد اگر یکی از متقاضیان از سهمیه بسیج فعال استفاده کرده باشد شانس قبولی وی در شرایط یکسان بیشتر خواهد شد.

بنابراین با توجه به سوالات و ابهامات شما در رابطه با میزان تاثیر سهمیه بسیج در کنکور 97 وسایت دریافت کد 12 رقمی بسیج فعال و نحوه استفاد از سهمیه بسیج در کنکور 97مشاوران سامانه ثبت نام کنکور سراسری خود را مستلزم توضیح در رابطه با سهمیه بسیج فعال دانسته اند. 

بعد از مطالعه مطلب در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه دریافت کد 12 رقمی بسیج فعال و میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور97 و انتخاب رشته و حد نصاب نمره لازم برای اینکه به عنوان بسیج فعال گواهی دریافت نمایید می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید. هدف سامانه ثبت نام کنکور سراسری بهبود در روند ثبت نام و انتخاب رشته شما عزیزان می باشد. 

همچنین برای اطلاع از منابع کنکور سراسری 97 و اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات در کنکور سراسری 97  و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی با کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله اطلاعات لازم را دریافت نمایید.


جهت مشاوره در زمینه میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه محاسبه امتیاز بسیج در کنکور سراسری 97

منظور از بسیج همان میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری 97 می باشد داوطلبان برای مجاز شدن استفاده از سهمیه بسیج فعال باید به دو مورد مهم و اساسی توجه نمایند:

1- برای استفاده از سهمیه بسیج فعال در کنکور 97 داوطلبان باید حداقل یک سال عضوریت در بسیج فعال داشته باشند

2- و حدنصاب رسیدن امتیاز برای استفاده از سهمیه بسیج در کنکور برای داوطلبان 100 می باشد در صورت کسب امتیاز لازم می توانید در انتخاب رشته خود استفاده نمایید.

در ادامه نحوه محاسبه امتیاز بسیج فعال برای استفاده در کنکور سراسری 97 را در اختیا شما عزیزان قرار می دهیم.

جدول امتیازدهی سهمیه بسیج به ازای هریک ماه
 
 عضویت عادی ا امتیاز
 
عضویت فعال 5/2 امتیاز
 
 عضویت در شورای پایگاه 5/3 امتیاز
 
 عضویت در شورای حوزه 4 امتیاز

زمان و نحوه استفاده از سهمیه بسیج فعال کنکور 97

داوطلبان دقت داشته باشند، با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد سهمیه بسیج فعال تنها برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده می شود، بنابراین زمان استفاده از سهمیه بسیج فعال همزمان با انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور 97 برای آن دسته از داوطلبانی که از آن استفاده می کنند 10% می باشد و داوطلبان بسیجی برای استفاده از این سهمیه باید نود درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب کرده باشندو داوطلبان دقت داشته میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در رشته های تجربی مثل پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه آزاد 5% می باشد .

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور و انتخاب رشته و نحوه استفاده آن می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام کنکور سراسری در ارتباط بوده و سوالات خود را از مشاوران بپرسید.

منبع:میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور97