سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا

آیا جز آن دسته از متقاضیانی هستید که قبولی و تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا را دارید اما از شرایط تحصیل و مراحل تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا اطلاع نداردی و نمی دانید آیا کار درستی انجام می دهید یا خیر ؟

با توجه به اینکه رشته دندانپزشکی از رشته های پرطرفدار است ، عده ای نیز در سن بالا تصمیم به ورود به رشته دندانپزشکی را می گیرند و نمی دانند از کجا باید شروع کنند و نیاز به مطالعه چه مواردی دارند، چه مدت زمان طول میکشد تا به عنوان یک دندانپزشکی می توانند شروع به کار کنند.

پس اولین مورد برای قبولی در رشته دندانپزشکی در سن بالا و تمام سنین دیگر قبولی و کسب رتبه بالا در کنکور می باشد، که این مرحله تلاش زیادی می طلبد و برنامه ریزی درستی برای آن لازم است. بنابراین داشتن مشاوره و برنامه ریزی درست و تلاش کمک زیادی به شما خواهد کرد،  اگر در سن بالا میخواهید اقدام به شرکت  تحصیل در رشته دندانپزشکی کنید، به این نکته توجه کنید که  زمانی برای از دست دادن ندارید گاهی 35 سالگی، گاهی 25-26 سالگی کمتر یا بیشتر همان طور که می دانید امکان ادامه تحصیل در رشته‌های دندان‌پزشکی تا مقطع فوق دکترا وجود دارد.

پس در صورتی که به هر نحو ممکن ، قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا را دارید و شما کنکور ی هایی که قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا  را داردید برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد و سراسری  و پردیس خودگردان، شرایط و هزینه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 

برای دریافت اطلاعات روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

تراز و رتبه قبولی رشته دندانپزشکی 

شرایط تحصیل مجدد در رشته پزشکی دندانپزشکی با مدرک کارشناسی

شرایط تغییر رشته از پزشکی به دندانپزشکی

 

جهت مشاوره در زمینه راه های تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط قبولی در رشته دندانپزشکی در سن بالا

اگر در سن بالا میخواهید در کنکور شرکت کنید باید با دانش آموزانی که شاید در شرایط بسیار مطلوب تری برای درس خواندن هستند رقابت کنید، باید نهایت دقت ، پشتکار تلاش و برنامه ریزی را داشته باشید، که در ادامه به توضیح این مراحل خواهیم پرداخت و در صورت نیاز می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را در رابطه با نحوه مطالعه و منابع درست برای قبولی در رشته دندانپزشکی را دریافت نمایید.

پس مهم ترین موضوعی که به آن باید توجه کنید آینده شغلیتان و داشتن اراده محکم ، گرفتن تصمیم قطعی و داشتن عشق و علاقه زیاد شما به این راه تنها عاملی است که می تواند شما را در مسیرتان یاری کند. با توجه به اینکه  درآمد بالایی دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست اما با افزایش تعداد دندانپزشکان و زیاد شدن دانشکده های دندانپزشکی، شاید در شهرهای بزرگ (به ویژه تهران) فرصت شغلی زیادی تا چند سال آینده برای دندانپزشکی وجود نداشته باشد. پس شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و شبهه ای در رابطه با تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا و دانشجوی رشته دندانپزشکی شدن در سن بالا از طریق ارتباط با سامانه تمام جوانب آن را سنجیده و درستی تصمیم خود را بگیرید.

 

مدت زمان تحصیل در رشته دندانپزشکی

بعد از قبولی در کنکور تجربی و کسب رتبه و مستلزم رعایت نکاتی هست که در ادامه در اختیارتان قرا می دهیم، وارد مسیر رشته پزشکی می شوید.

  • بعد از قبولی در کنکور و کسب رتبه مورد نیاز  دوره 6 ساله ای را آغاز می کنید.
  • از سال چهارم کارهای کلینیکی را فرامیگیرد.
  • اگر برای تخصص اقدام کنید، حداقل سه سال هم دوره تخصصتان طول خواهد کشید.
  • درس های عمومی ، پایه و اختصاصی آن از لحاظ نحوه تدریس، به درس های نظری ، عملی نظری، عملی تقسیم می‌شود.

همچنین داوطلبانی که در رشته های پزشکی تحصیل کرده اند و مدرک کارشناسی آن ها جزو کارشناسی های رشته های گروه پزشکی است در صورتی می توانند برای بار مجدد در کنکور سراسری شرکت کنند که دوره طرح خود را گذرانده باشند (در صورتی که اجباری باشد) و به طور کلی تعهدی به ارگان خاصی نداشته باشند و آقایان نیز دوره خدمت سربازی خود را گذرانده باشند و از نظر نظام وظیفه مشکل خاصی نداشته باشند. در این صورت این عزیزان می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند و در صورت قبولی هر یک از رشته های (پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و یا رشته های پیراپزشکی) بدون هیچ محدودیتی در هر دانشگاهی که قبول شدند به ادامه تحصیل یپردازند.


منبع:راه های تحصیل در رشته دندانپزشکی در سن بالا