سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا از بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا اطلاع دارید؟

آیا از بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا اطلاع دارید؟

آیا از بهترین کشور برای تحصیل در رشته پزشکی اطلاع دارید؟

آیا از رتبه بندی پزشکی کشورهای جهان و برترین دانشگاه های دندانپزشکی جهان اطلاع دارید؟

 

متقاضیانی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی داروسازی دندانپزشکی را دارند، همانطور که می دانید تحصیل در این رشته های در کشور با کسب رتبه عالی در دانشگاه های سراسری  و آزاد امکان پذیر می باشد، با توجه به اینکه شعبه های پردیس خودگردان نیز در دانشگاه های داخل کشور برای تحصیل در رشته های پزشکی تاسیس شده تقریبا می توان گفت پذیرش در رشته های پزشکی کمی برای علاقمندان راحتر شده .

اما برخی از داوطلبان به هر نحوه ممکن می خاهند در رشته ای پزشکی داروسازی و دندانپزشکی تحصیل نمایند، یکی از این راه حل ها برای آن دسته از متقاضیانی که بدنبال تحصیل در رشته ای پزشکی هستند، تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می باشد. 

پس مهم ترین موضوع برای این متقاضیان اطلاع از بهترین دانشگاه های پزشکی داروسازی دندانپزشکی در دنیا می باشد. با توجه به اهمیت و علاقه اکثر داوطلبان برای اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه های پزشکی دنیا در این مقاله به معرفی بهترین دانشگاه های پزشکی دنیا و بهترین کشور برای تحصیل در رشته پزشکی می پردازیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با هزینه تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی داروسازی دندانپزشکی و اطلاع از نحوه پذیرش و شرایط اعزام به بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

بهترین دانشگاه های رشته های پزشکی داروسازی دندانپزشکی در دنیا

تحصیل در گرایش هایی مانند : ( پزشکی عمومی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و غیره ) برای بسیاری از افراد مهم هست . لذا دانشجویان قادر به تحصیل در دانشگاه های اروپایی که مدارک آنان در سراسر جهان ( انگلستان، فرانسه، نروژ، آلمان وغیره) شناخته شده است می باشند.

 

معیارهای پذیرش دربهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا

همانطور که می دانید با توجه به گستردگی تنوع دانشگاه های پزشکی و وجود بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا، معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی و داروسازی اروپا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و بستگی به شرایط هر دانشگاه دارد. معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی در اروپا بر اساس سوابق تحصیلی، شرکت افراد در فعالیت های فوق برنامه، شرکت در آزمون ورودی و بسیاری از موارد دیگر می باشد. بنابراین آنچه که شما متقاضیانی که قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا را دارید باید بدانید اطلاع از معیارهای پذیرش در بهترین دانشگاه های پزشکی داروسازی داندانپزشکی می باشد.

 

جهت مشاوره در زمینه بهترین دانشگاه های رشته های پزشکی در دنیا

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل




معیارهای پذیرش در برترین دانشگاه های پزشکی اروپا 

همانطور که گفتیم معیار های پذیرش در دانشگاه های پزشکی متفاوت است از مهمترین معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی عبارت اند از:
• پایان دوره دبیرستان با موفقیت
• کسب حد متوسط نمرات برای اخذ مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن
• شرکت در فعالیت های فوق برنامه – بخصوص آن هایی که برای عموم مردم یا به طور کلی سلامت آنان مفید می باشد، این فعالیت ها عبارتند از: کارداوطلبانه، کارآموزی، دیگر مشاغل، ارائه مدارک و شواهد به دلیل ابتکارات افراد.
• اخذ توصیه نامه از مشاورین دبیرستان، مشاورین و کارشناسان سلامت و اعضای دانشکده ( افرادی که پزشک هستند ) و دیگر اعضای انجمن سلامت و رهبران و کسانی که تجارب بسیاری در اختیار شما قرار می دهند.
• نتیجه شرکت در آزمون های شیمی، زیست شناسی ( با توجه به شماره رهگیری شرکت در آزمون )
• مصاحبه با انجمن پذیرش دانشگاه های پزشکی
• آزمون زبان ( این آزمون برای افراد غیر انگلیسی که بدون ارائه مدرک زبان اقدام کرده اند طراحی شده است )

ناگفته نماند که دانشگاه های پزشکی و داروسازی در اروپا به دنبال دانشجویانی تیزهوش و با انگیزه می باشند، دانشجویانی که علاقه بسیاری برای برقراری ارتباط با افراد دارند و پیشینه تحصیلی عالی در اختیار دارند و به عبارتی افرادی که برای کار و تحقیق در مراکز بالینی بسیار سخت کوش می باشند.
اگرچه، بسیاری از دانشگاه های پزشکی در اروپا، شرکت افراد در آزمون ورودی و یا انجام مصاحبه در دیگر دانشگاه های پزشکی را به رسمیت نمی شناسند.

تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا مزایایی از جمله : کسب تجارب و فرهنگ جدید، یادگیری زبان جدید، شهریه و هزینه زندگی پایین و ارتباط با دانشجویان سراسر جهان را در بر دارد. از دیگر مزایا اخذ مدرک بین المللی شناخته شده برای اشتغال زایی و نشان دادن صلاحیت فرد در خصوص مستقل بودن در محیط جدید می باشد.
تمامی دانشگاه های اتحادیه اروپا عضو یونسکو(UNESCO )، انجمن دانشگاه های اروپا (EUA )، انجمن دانشگاه های پزشکی در اروپا ( AMEE )، و انجمن پزشکی ECTS ( ECTS-MA ) در خصوص تبادل اطلاعات و کسب تجارب جدید مابین اعضا می باشند.

منبع:بهترین دانشگاه های رشته های پزشکی در دنیا