سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره قبولی برای قبولی در رشته مامایی

آیا از شرایط لازم برای قبولی در رشته مامایی و مشاوره برای قبولی در رشته مامایی اطلاع دارید؟

با توجه به سوالات بسیار شما در رابطه با رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی ، درصدهای لازم برای قبولی در رشته مامایی در دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاددر این مقاله به مشاوره برای قبولی در رشته مامایی پرداخته ایم ، در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با مشاوره برای قبولی در رشته مامایی و اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی دانشگاه آزاد و سراسری  می توانید از طریق ارتباط با سامانه پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک آبی کلیک نمایید.

با رتبه 30000 تجربی کجا قبول میشوم 

با رتبه 10000 انسانی کجا قبول میشم ؟

با رتبه 15000 ریاضی کجا قبول میشم ؟

 

جهت مشاوره در زمینه مشاوره قبولی برای قبولی در رشته مامایی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 آیا نیاز به مشاوره برای قبولی در رشته مامایی دارید؟

اغلب داوطلبانی که به دنبال مشاوره برای قبولی در رشته مامایی هستند، بدنبال اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی و یا اطلاع از درصد های لازم برای قبولی در رشته مامایی می باشند، که در ادامه به تمام سوالات شما عزیزان در این رابطه پاسخ خواهیم داد.   این رشته‌ یکی‌ از زیر مجموعه‌های‌ علوم‌ پزشکی‌ است‌ که‌ نقش‌های‌ بسیار گسترده‌ای‌ اعم‌ از نقش‌ مشاوره‌ای‌، آموزشی‌، مراقبتی‌، حمایتی‌، درمانگری‌ و تحقیقاتی‌ دارد.
ماما به‌ مشاوره‌ قبل‌، بعد و هنگام‌ ازدواج‌، آموزش‌ و نحوه‌ تنظیم‌ خانواده‌، مراقبت‌ در دوران‌ بارداری‌، زایمان‌ طبیعی‌ و مراقبت‌ بهداشتی‌ مادر و کودک‌ و آموزش‌ به‌ دختران‌ در زمینه‌ بهداشت‌ دوران‌ بلوغ‌ و بعد از آن‌ می‌پردازد.

با توجه به این که می خواهید برای رشته مامایی مشاوره داشته باشید، باید توجه کنید که این درس در زیرگروه 1 است. در نتیجه برای قبولی در این رشته ، به ترتیب درس های زیر دارای ضرایب زیر هستند.
درس زمین شناسی ضریب 0 درس ریاضی ضریب 2 درس زیست شناسی ضریب 4، درس فیزیک 2، درس شیمی 3
در نتیجه باید این درسها را به ترتیب در برنامه ریزی کنکور رشته مامایی در اولویت قرار دهید.

بنابراین همانطور که توضیح دادیم با توجه به این که در کدام شهر می خواهید قبول شوید ، درصدهای مورد نیاز برای قبولی در رشته مامایی مورد نیاز برای هر دانشگاه و هر منطقه متفاوت خواهد بود، در نتیجه برای مشاوره و برنامه ریزی کنکور رشته مامایی باید به این نکته توجه داشته باشید.

ما در مشاوره رشته مامایی بارها دیده ایم که که ساعات زیادی را به صورت مداوم و پشت سرهم برای مطالعه یک درس صرف کرده اند وبا مشکلاتی از جمله دریافت کمتر مطالب مواجه می شوند ، باید گفت که این روش مطالعه روش درستی نیست  داوطلبانان سعی کنید تنوع دروس مطالعاتی در یک روز را حتما رعایت کنید  حتی المکان سعی کنید دروس اختصاصی و عمومی را به صورت یکی در میان بخوانید این امر باعث می شود تا کمتر خسته شده و بتوانید مطالب بیشتری را دریک روز مطالعه نمایید.
و همچنین داوطلبانان عزیز به یاد داشته باشید در میان مطالعه دروس مختلف وقفه ای را ایجاد کنید تا ضمیر ناخودآگاه تان مطالب خوانده شده را طبقه بندی نماید.

برای دریافت مشاوره بیشتر درباره رشته مامایی با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. 
: ویژگی های برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
الف – اختصاصی بودن برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
ب – انعطاف پذیر بودن برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
پ – تامین کننده هدف بودن برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
ت – زیرگروه ها و ضرایب دروس رشته مامایی
ث – ساده بودن برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
ج – تنوع برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
چ – قابل ارزیابی بودن برنامه ریزی کنکور رشته مامایی
ح – مکتوب بودن برنامه ریزی کنکور رشته مامایی

 

رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی در دانشگاه سراسری 

همونطور که گفتیم در این مقاله توضیحات کلی در رابطه با کارنامه داوطلبانی که در سال 96 با رتبه 30000 قبول شده اند و انتخاب رشته با رتبه 30000 انجان داده اند را دراختیار شما قرار می دهیم که در این کارنامه به ترتیب از سمت راست شامل رتبه کشوری، رتبه در سهمیه، سهمیه در منطقه، جنسیت و شهر و رشته قبولی می باشد.

 
منبع:مشاوره قبولی برای قبولی در رشته مامایی