سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین 97

بسیاری از دانشگاه هستند که داوطلبان و دانش آموزان از شرایط تحصیل و نحوه پذیرش در این دانشگاه ها اطلاع ندارند یکی از ای دانشگاه ها دانشگاه امام حسین می باشد که در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با معرفی دانشگاه امام حسین و لیست رشته های ارائه شده در این دانشگاه در اختیار شما عزیزان می گذاریم.
 دانشگاه جامع امام حسین دانشگاهی در شهر تهران است که دارای دانشکده‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، و علوم انسانی است. دانشگاه امام حسین دو بخش مجزا و جداگانه دارد. یکی دانشکده افسری که از سال 1378 به دانشگاه افسری ارتقا یافت و مخصوص افرادی است که گزینش شده و در آینده کادر سپاه خواهند شد و دیگری دانشگاه جامع امام حسین است که از طریق کنکور سراسری دانشجو می‌پذیرد و در شهرستانها نیز دارای شعباتی است.  پذیرش در دانشگاه امام حسین با شرایط خاص و با مصاحبه‌های عقیدتی همراه است. در این مقاله اطلاعات کلی در رابطه با شرایط پذیرش در ردانشگاه اما حسین به شما عزیزان ارائه شده است برای دریافت اطلاعات از زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین با کلیک بر روی لینک آبی از شرایط عمومی و خصوصوی و نحوه ثبت نام در این دانشگاه اطلاعات لازم را دریافت نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران سامانه در ارابتاط باشید.

نحوه پذیرش در دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی برق (الکترونیک، مخابرات)، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی فناوری اطلاعات، ریاضی (کاربردی)، فیزیک، شیمی، مهندسی مکانیک (طراحی جامدات، حرارت و سیالات)، مهندسی صنایع (تولید صنعتی)، زیست‌شناسی سلولی ملکولی و میکروبیولوژی،هوانوردی، جغرافیای سیاسی، نظامی، عملیات کشوری، حقوق، مدیریت صنعتی، علوم اقتصادی، مدیریت زنجیره تأمین (آماد)، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اطلاعات نظامی و علوم سیاسی، دانشجو می‌پذیرفت
 این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون سراسری در رشته‌هایی مثل: طراحی کاربردی، مخابرات رمز و سیستم، دانشجو با شرایط بورس می‌پذیرد.

دانشکده‌ها ی دانشگاه امام حسین 

دانشکده‌های این دانشگاه عبارت‌اند از:
دانشکده افسری و تربیت پاسداری
دانشکده‌های فنی و مهندسی
دانشکده مهندسی صنایع
دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا
دانشکده مهندسی عمران
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
دانشکده? علوم پایه
دانشکده فیزیک
دانشکده شیمی
دانشکده علوم ریاضی
دانشکده علوم انسانی

رشته‌های در حال تدریس در دانشگاه امام حسین

مهندسی مکانیک (حرارت و سیالات، طراحی جامدات)
مهندسی هوا فضا
مهندسی صنایع
مهندسی برق (مخابرات و الکترونیک)
مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)
مهندسی فناوری اطلاعات (شبکه‌های کامپیوتری، رایانش امن)
مهندسی عمران
مهندسی نقشه‌برداری
مدیریت صنعتی
شیمی کاربردی
ریاضی کاربردی
فیزیک هسته‌ای
اقتصاد
جغرافیا
 مدیریت آماد(مدیدیت زنجیره تأمین)
اطلاعات استراتژیک

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل








مزایای تحصیل در دانشگاه امام حسین

با توجه به شرایطی که در سال های اخیر به وجود آمده می توان از طریق بورسیه مستقیم سپاه در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بعضی از دانشکده‌ها در این دانشگاه به تحصیل ادامه داد. این آزمون به‌ صورت جداگانه در نیمه اول شهریور و نیمه دوم بهمن‌ماه هر سال برگزار می‌شود ولی دسترسی به این آزمون برای همه مقدور نیست و فقط با موافقت نامه کتبی از سپاه می‌شود در این آزمون شرکت کرد .
دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می نمایند توجه داشته باشند کلیه حقوق دوره تحصیل پرداخت و سنوات مزبور جزء سوابق خدمتی فرد محاسبه می‌شود. همچنین تمام دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) گواهی معافیت از آموزش وظیفه و کسر خدمت‌ دریافت و همچنین دانش‌آموختگانی که به استخدام سپاه در نمی‌آیند در صورت علاقه می‌توانند خدمت وظیفه را بلافاصله بعد از پایان تحصیل در سپاه بگذرانند
تعهد دادن مبنی بر رعایت کلیه مقررات و ضوابط آموزشی، انضباطی، تربیتی و مقررات نظامی دانشگاه در طول تحصیل و بعد از آن.
(اگر دانشجو به تعهدات اخلاقی و انضباطی خود را چه در حین تحصیل و یا بعد از تحصیل از دست بدهد، برابر مقررات، از دانشگاه و سپاه منفصل می گردد.)
تحصیل دانشجویان در دانشگاه به صورت شبانه روزی بوده و دانشجویان در این مدت از امکانات فرهنگی ، خوابگاه مجردی و غذا بهره مند خواهند شد، لیکن دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین خوابگاه متاهلی ندارد.
دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد.
 در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام در دانشگاه امام حسین و هرسواله دیگری که دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.
 همچنین علاقمندان به تحصیل در دانشگاه امام صادق با مطالعه مقاله ثبت نام دانشگاه امام صادق اطلاعات مورد نظر را می توانند دریافت نمایند.



منبع:شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین 97