سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان ثبت نام دانشگاه افسری بانوان 97 – 98

داوطلبان خانومی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه افسری هستند جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه افسری بانوان و شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور 97با مشاوران سامانه ثبت نام در ارتباط باشند.

مجتمع آموزش عالى (خواهران) کوثر در تابعیت دانشگاه علوم انتظامی، تنها دانشگاه افسری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد که وظیفه تربیت و تعلیم افسران آینده پلیس ایران اعم از مرد و زن را بر عهده دارد. داوطلبان دقت داشته باشند از طریق شرکت در آزمون سراسری داوطلبان می توانند در صورت کسب رتبه و تراز لازم در هنگام انتخاب رشته با انتخاب رشته های علوم پایه انتظامی در مقاطع کارشناسی و کاردانی  و با انتخاب کد مربوطه و اتخاذ رتبه علمی در کنکور به صورت نیمه متمرکز و به میزان 3 برابر ظرفیت پذیرفته و در صورت دارا بودن ویژگی های لازم در دانشگاه پذیرش شوند. جهت اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 با کلیک بر روی لینک آبی و مطالعه مقاله اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

ثبت نام دانشگاه افسری بانوان

به دلیل نیاز پلیس زن به تخصص های مورد نیاز در بخش های مختلف، دانشگاه اقدام به پذیرش دانش آموختگان دانشگاه های دیگر نموده است. بدین طریق افراد دانش آموخته از سایر دانشگاه ها و موسسات آموش عالی کشور، از مقطع فوق دیپلم به بالا با طی مراحل گزینش و معاینات پزشکی و دارا بودن کلیه شرایط پذیرش در مجتمع آموزش زنان پلیس طی مدت 11 ماه تحت آموزش قرار می گیرندو در پایان دوره به درجه ستوان سومی و بالاتر نائل و سپس در مشاغل مورد نیاز به کارگیری خواهند شد. دوره های آموزشی دانش آموختگان شامل 3ماه مقدماتی، 3 ماه عمومی و 5 ماه تخصصی می باشد.
دانشگاه همچنین با پذیرش افرادبا مدرک دیپلم اقدام به برگزاری دوره درجه داری نموده است. افراد طی مدت 3 ماه آموزش درجه گروهبان یکمی را اخذ و در یکی از مراکز ناجا مشغول به کار می شوند. داوطلبین می توانند از طریق مراجعه به یکی از مراکز و هسته های گزینش نیروی انتظامی برای پذیرش دوره درجه داری ثبت نام کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه پذیرش در دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور و نحوه ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان علوم انتظامی با سامانه در ارتباط باشید.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه افسری بانوان 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

 

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان 

ویژگیهای پذیرش پلیس زن

1 ـ مسلمان و متعهد به موازین شرعى و اسلامی.
2 ـ ایرانى و پایبند به قوانین و مقررات جمهورى اسلامی.
3 ـ برخوردارى از سلامت جسمى و روانی.
4 ـ دارا بودن حداقل قد 163 سانتى متر.
5 ـ دارا بودن حداقل 18 و حداکثر 25 سال سن.
6 ـ دارا بودن حداقل معدل کتبى دیپلم 14.

مدت دوره:طول دوره آموزشى براى دانشجویان کارشناسى 4 سال و کاردانى 2 سال مى‌باشد. لازم به ذکر است که دوره به صورت شبانه روزى بوده و خوابگاه و سایر امکانات رفاهى در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار مى‌گیرد.

منبع:زمان ثبت نام دانشگاه افسری بانوان 97 – 98