سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 98

آیا قصد ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 97 -98 را دارید، اما از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اطلاع ندارید؟

همانطور که در مقاله ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان توضیح دادیم، دوره ها ضمن خدمت فرهنگیان برای مدیران، مربیان پرورشی، معاونان پرورشی، دبیران توسط آموزش و پرورش برگزار می شود و مدت این دوره ها کوتاه مدت و طولانی مدت و 24 ساعته می باشد. در ادامه لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را در قالب فابل در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام و اطلاع از دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 97 – 98  می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان 97 – 98

 

جهت مشاوره در زمینه لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909 تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 97 – 98 

با توجه به اینکه ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت الکترونیکی انجام می شود، در سال جاری (اردیبهشت‌ ماه و بهمن ماه) در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و توسط کارشناسان ضمن خدمت هر استان انجام شد. ثبت نام‌ کنندگان دوره های محتوای آموزشی دوره را در سامانه LMS.rayadars.com دریافت می نمایند. هر سال ‌برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) 4 مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای،‌ قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.




منبع:لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 97 – 98